Lisanne in Canada

canada vs. usa

Hallo iedereen,

wat een avontuur is het (geweest)! En ik ben heel blij dat ik het op deze manier, met en bij mijnfamilie heb mogen afsluiten. Dat voegt echt wel iets toe aan dit half jaar.

Woensdag ben ik uit Montréal vertrokken en ben ik op de trein richting de grens met de USA gestapt. Wat een heerlijke manier om te reizen. Veel meer bewegingsruimte dan in een vliegtuig, betere lucht en ik kon ook nog een beetje internetten.

Donderdag naar de Niagara Falls geweest in de States, ik vond het erg indrukwekkend! Echt ontzettend mooi om te zien. De dag erna kwam de vergelijking, toen zijn we naar de Canadese zijde van de watervallen geweest, het is maar 10 min rijden vanaf waar mijn familie woont. En wederom was het geweldig om te zien. En ik kan dus ook met recht zeggen dat de Canadese zijde mooier is dan in de Verenigde Staten!

Laughing

Gisteren in Toronto rondgelopen en naar Toronto Island geweest, erg leuk om in 15 min van downtown Toronto in zo'n andere omgeving te zijn.

Vandaag was een dagje met de familie, erg gezellig maar ook erg vermoeiend. Ik heb nauwelijks meer moeite met het Engels, maar als je verschillende mensen tegelijkertijd hoort praten is dat toch wel vermoeiend. En daar komen alle nieuwe indrukken natuurlijk nog bij.

Wink

Op naar het koude kikkerlandje! Ik zal eens kijken of er nog wat mooi weer in m'n koffer past.

Wink

Reacties

Reacties

ans

welkom terug in Nederland, hou je regenjas bij de hand. Marissa en ik vangen je op uit het vliegtuig. En woensdagavond weer ..... in je eigen bed slapen. Oh ja, die moet ik nog snel weer opmaken, want oma heeft hier gelogeerd. Tot snel !!!!
Lots of hugs van ons alvast.

Michiel

Ik zal wat regen voor je bewaren ;) Tot snel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active