Lisanne in Canada

kwartjes

Hoi allemaal,

het werk zit er bijna op! Nog 3 dagen, dan kan ik nog ruim een week écht van Vancouver en omgeving genieten. Dat genieten gaat zeker lukken, afgelopen week heb ik een rafting trip gewonnen! Woensdag speelden we tijdens de wekelijkse pub night van INTERNeX het spelletje Quarters. Het was de bedoeling dat je met het kwartje op tafel stuiterde, waarna het in een leeg bierglas terecht moest komen. Doe ik even voor de lol, dacht ik. Maar ik bleek er nog best goed in te zijn haha. En zo kom je alle rondes door, en in de finale won ik de rafting trip die volgend weekend georganiseerd wordt. Mazzel? Geluk? Ben ik soms goed in het spelletje? Geen idee. Maar ik vind het wel erg leuk om ook eens een keer wat gewonnen te hebben haha!

Wink

Het weer is hier nog steeds fantastisch (sorry Nederland, ik weet dat het bij jullie uienweer is) dus ik ben veel buiten te vinden, zowel tijdens het werk als tijdens m'n vrije tijd.

Ja, wat kan ik verder nog zeggen! Ik heb wel weer erg veel zin om met mijn vriendinnetjes een avondje bij te kletsen en flink te stappen. En daarna weer lekker in mijn eigen bedje te kruipen! Je eigen bed ligt toch het lekkerste.

Laughing

Maar ik zal het leventje hier wel missen!

Tot snel,

liefs Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active