Lisanne in Canada

goed leven

Hoi allemaal,

het aftellen is nu echt begonnen! Nog zo'n maandje en dan ben ik alweer terug in Nederland.

Dus nu prop ik nog zoveel mogelijk leuke dingen in de tijd die ik hier nog heb, en dat gaat aardig al zeg ik het zelf! Een avondje in de kroeg, een dagje naar het strand, en gisteren ben ik met een paar meiden een dagje naar een festival geweest. Uniek, als je het mij vraagt, om naar OneRepublic en Gym Class Heroes te luisteren met op de achtergrond die onwijs mooie stad: Vancouver. En het zonnetje werkt sinds kort ook mee, dus als het goed is neem ik ook nog een lekker kleurtje mee naar Nederland.

Laughing

En ja, dat mijn Canadese avontuur er bijna op zit betekent ook dat het tijd wordt om de voorbereidingen voor het studentenleven te treffen! Sta nu ingeschreven voor de introductieweek en ben hard op zoek naar een boekenlijst zodat ik wel goed aan de studie kan beginnen. En ik heb er zin in! Nieuwe mensen ontmoeten, een nieuwe stad en een studie die me tot nu toe nog steeds helemaal leuk lijkt.

Maar eerst nog even van Vancouvergenieten!

liefs Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active