Lisanne in Canada

plannen maken

Hallo iedereen,

inmiddels ben ik alweer plannen aan het maken om richting Toronto te gaan! Dat betekent toch echt dat mijn tijd er hier bijna op zit. Aan de ene kant wil ik totaal niet weg, aan de andere kant wordt het onderhand ook wel weer tijd voor iets nieuws.

Inmiddels hebben mijn ouders een vlucht van Vancouver naar Montréal geboekt, betalen is toch een beetje lastig zonder creditcard dus daar ga ik zeker voor zorgen als ik weer een keer voor langere tijd wegga. Eind juli vlieg ik naar Montréal, om daar een paar dagen de stad te bezoeken, dan ga ik waarschijnlijk met de bus naar Toronto. Hier woont ook familie van mij, vind het erg leuk dat ik hen ook eens kan komen opzoeken in plaats van altijd andersom!

In Ontario hoop ik de Niagra Falls te gaan zien, in Toronto een beetje sightseeing te doen en wellicht ook nog een dagje in Amerika te kunnen shoppen. Alhoewel ik denk dat ik daar een beetje mee op moet passen, straks past m'n koffer niet meer dicht! En ik was juist zo goed bezig met het opruimen/weggooien van dingen die ik toch niet meer terug naar Nederland hoef te nemen.

Wink

Verder vind ik m'n werk nog steeds erg leuk (sorry, het is steeds hetzelfde maar iets anders kan ik er ook niet van maken haha) en ontmoet ik nog steeds veel leuke mensen! Heb nu zelfs contacten in Rio de Janeiro haha, altijd handig toch?

Tot snel,

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Esther

Zo word je een echte wereld-burger! Overal leuke contacten en een hele bult aan ervaringen. Geweldig! In je verhaal laat je doorschemeren nog wel vaker voor langere tijd weg te willen. Dat zegt maar weer hoe leuk je het nu hebt.
Geniet ervan en werk ze nog even.
Groetjes Esther

Jeanet Hamberg

Hoi Lisanne,
ik denk dat je heel anders terug komt als je gegaan bent, als ik die verhalen zo lees heb je veel nieuwe ervaringen opgedaan en daar ben je zelf ook nog veel zelfstandiger van geworden. een ervaring voor de rest van je leven! geniet nog even van de laatste periode, want voor je het weet moet je weer in het patroon meelopen in de regen in Nederland..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active