Lisanne in Canada

bijzonder

Hoi allemaal,

ten eerste wil ik jullie allemaal even heel hartelijk bedanken voor alle leuke reacties die ik krijg op mijn weblog en op mijn reis naar Canada in het algemeen! Ik vind het echt super om tezien dat jullie het allemaal leuk vinden om op de hoogte te blijven van mijn reis.

Deze week is een bijzondere week in het Canadese, m'n ouders en zusje zijn namelijk ook een aantal dagen 'in town'! Ze zijn eerst naar Toronto geweest, o.a. op familiebezoek en zijn nu in Vancouver. Best wel een beetje apart toen ik ze op ging halen van het vliegveld, het was tenslotte 4 maanden geleden dat ik ze voor het laatst gezien had! Maar uiteraard erg leuk, en we hebben elkaar genoeg te vertellen.

En er is ook zeker genoeg te doen! Op de planning staat een dagje North Vancouver, ook willen we graag naar Vancouver Island. Tussendoor moet er ook nog even gewerkt worden, maar geen probleem dan geniet je ook meer van de tijd die je met elkaar kan doorbrengen. Het werk bevalt nog steeds goed, ik leer echt ontzettend veel dingen die je in vrijwel iedere andere job ook kan gebruiken.

Uiteraard hadden m'n ouders ook nog wat dingetjes voor me meegenomen dus ik heb al heerlijk een stukje echte Hollandse kaas gegeten! Hihi, dat is genieten, kan ik je vertellen.

Wink

Dus genieten blijft het hopelijk deze week! Van de leuke dingen die we met z'n allen gaan doen, en hopelijk ook nog een beetje van het weer!

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Esther

Heel veel plezier zo samen!!Geweldig, al die leuke dingen die op 't programma staan.
Geniet ervan!
groetjes Esther

Niek de Boer

Top dat het zo goed met je gaat! Veel plezier en de groeten vanuit een (relatief) koud en nat Nederland.
Oh ja de hockey spullen die we toch niet meer nodig hadden, heb ik in overleg met je vader meegenomen om te verkopen op de rommelmarkt.

groeten aan iedereen.

Jo-Anne

Glad to hear that your parents and sister arrived safely in Vancouver. Veel plezier met die bezoek!

marijkemartini@hotmail,com

Ik ben reactie 101? Ik zie dat je de 100e al binnen hebt.

marijkemartini@hotmail,com

Mijn berichtje verder lijkt weggevallen. Maar ik ben gisteren met de leptop achterom met jouw berichtje naar je oma geweest. Leuk is dat he dat dat zo kan, maar van haar krijg je een echte brief met postzegels/

Jullie alle 4 veel plezier deze week.Lieve groeten van ons allebei Marijke en Ger

ans

Let ik even niet op (dat wil zeggen, ben ik aan het inpakken, met een Ugandees kinderkoor bezig en even naar Canada), staan er ondertussen al weer 3 verhalen van jou op je blog. Vanaf nu zal ik weer regelmatig kijken, anders weten buurvrouwen en vrienden meer dan ik. Groetjes ans en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active