Lisanne in Canada

tussenstandje

Hallo allemaal,

inmiddels ben ik alweer over de helft van mijn Canadese avontuur! Tijd dus om -zoals dat zo mooi heet- even de balans op te maken. Vind ik voor mezelf ook eigenlijk wel leuk.

Wink

Mijn Canadese leventje in getallen tot nu toe:

  • 2 verschillende kamers, één in het gastgezin en nu heerlijk op mezelf wonen
  • 1 pizzabaantje wat voor nu verleden tijd is, volgende week start ik een nieuwe baan! (daarover straks meer)
  • 4 onvergetelijke dagen in de Rocky Mountains, echt een geweldige trip
  • 2 dagen skiën op Cypress en Seymour, waarbij ik de laatste dag vrijwel niets gezien heb
  • 3leuke keren naar Lynn Valley (stortregen, zon en nog meer zon)
  • een heel leuke trip naar Seattle (ben ik ook eens in Amerika geweest)
  • en als afsluiter van mijn getallenreeks: ontélbare dagen met regen in Vancouver, maar daar denk ik nauwelijks meer aan omdat de zomer nu écht écht begonnen is!
    Laughing

Met betrekking tot mijn baantjes; geen pizza meer voor mij! De laatste weken werkte ik al met steeds minder plezier in de pizzatent en was ik ook druk op zoek naar een ander baantje zodat ik op termijn met dit baantje kon stoppen. Alhoewel, zaterdag vroeg de manager nog of ik dinsdag kon werken (de drukste dag van de week) dus dat wasdan wel weer positief. Echter, toen ik hem maandag belde voor mijn nieuwe schema zei hij dat hij het heel spijtig vond maar dat ie geen uren meer voor me had. Ik kon nog wel bij andere vestigingen naar werk zoeken maar bij hem kon ik niet meer werken. Tsja, en feitelijk heet dat dus ontslagen worden! Hihi, niet echt iets om trots op te zijn maargoed, het is niet anders.Ik vind mezelf erg meegaand en flexibel, op het moment dat iemand dan kritiek blijft en blijft leveren (in mijn ogen lang niet altijd terecht) dan verlies ik er op een gegeven moment ook de lol in.

Ik denk wel dat alles voor een reden gebeurt en nu valt het ook allemaal mooi op z'n plek, zoals jullie konden lezen heb ik alweer een nieuw baantje gevonden. En ja, dat is dan ook wel erg positief dat je daarvoor volledig beschikbaar bent! Het lijkt wel of het zo heeft moeten zijn.

Wink
Deze baan is iets heel anders dan pizza's bakken: het is een bedrijf wat voor allerlei andere bedrijven de marketing doet. In dit geval gaan we dus op straat (zon, zon, zon!) het Rode Kruis promoten en ook proberen geld daarvoor op te halen. Het lijkt mij erg leuk om ook eens aan 'de andere kant' te staan, eens kijken hoe dat is.

Op naar een nieuwe uitdaging dus!

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

marijke martini

Dag Lisanne,

Met plezier weer eens je verslag gelezen, en ik zie hoe je ouders zich hier aan het voorbereiden zijn om naar Canada en..naar jou toe te gaan. Ik wens jullie echt een fijne tijd met elkaar. Lieve Groet Marijke Martini

Esther

Lees nu pas je update en moet zeggen dat je inderdaad al veel gedaan en meegemaakt hebt. Een onvergetelijke reis. Nu al en je bent pas op de helft!
Nu het familiebezoek, ook leuk denk ik. Veel plezier zo samen straks en tot horens maar weer!
groetjes Esther

Doetse

Zojuist even met Barthold gesms't. 18.10 uur nederlandse tijd stonden ze op het punt om van Toronto naar Vancouver te vliegen. Een ontzettend fijne tijd met jullie allen toegewenst Lisanne. Hartelijke groet van Lobke, Hidde Jacq. & Doetse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active