Lisanne in Canada

hoort er ook bij

Hoi allemaal,

net zoals het in Nederland wel eens gebeurd kan het me uiteraard in Canada ook overkomen:

flink ziek zijn!

Ik heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld zeg.

Wink
Alle holtes zitten verstopt, flink hoofdpijn, ook altijd lekker..Maargoed af en toe hoort het erbij dus neem ik een lange, warme douche en drink ik veel thee met honing. Ben benieuwd hoe het morgen gaat, moet 's avonds werken dus even kijken of het verstandig is om te gaan ja of nee. Uiteraard wel belangrijk om een beetje op de voedselhygiëne te letten, tot nu toe denk ik dat het wel gaat lukken.

En ja, stiekem mis je op dit soort momenten wel dat je thuis lekker vertroeteld kan worden; lekker in je bedje liggen en af en toe eruit voor een beschuitje en een kopje thee met liefde voor jou gemaakt. Hihi.

Wink

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Esther

Ach, arme!Hopelijk gaat het weer een stuk beter!Ik begrijp het stuk van het beschuitje en een stukje aandacht.Maar ja,inderdaad,ook dit hoort er bij...zou niet moeten mogen!
Maar eenmaal weer opgeknapt kan het grote genieten weer hervat worden.
Groetjes Esther

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active