Lisanne in Canada

van beren naar banen

Hallo iedereen,

het 'gewone' leven in Vancouver is alweer een tijdje aan de gang, met niet zulke spectaculaire uitjes op het programma zoals de Rocky Mountains. Toch heb ik genoeg leuke dingen te doen en verveel ik meabsoluut niet.

Eén van deredenen dat ik me niet verveel is dat ik op zoek ben naar een baantje voor erbij! Helaas krijg ik in de pizzatent niet zoveel uren, dus ik wil graag wat meer werken. Sowieso omdat ik denk dat ik meer en verschillende werkervaring op kan doen dan dat ik nu doe, maar ook omdat het financieel gewoon een beetje lastig wordt.

Wink
Uiteraard heb ik genoeg spaarcentjes, maar het zou ook wel leuk zijn om eensquitte te spelen met wat je hier verdiend.

En dus ben ik hard op zoek naar een baantje! M'n cv een flink aantal keren geprint en ermee naar het centrum gegaan. Als je informeert naar of ze iemand zoeken kan je vaak al goed zien of ze je cv aannemen en het vervolgens wegleggen, of dat ze er echt wat mee gaan doen. Dus alleen die laatste potentiële werkgevers kregen mijn cv, lekker puh.

Tongue out

Verder bevalt het op mezelf wonen nog steeds helemaal prima (ben benieuwd hoe dat straks zal zijn als ik weer thuis woon haha) en is eindelijk de zomer in aantocht in Vancouver! Ik heb m'n nieuwe Birkenstocks alweer aangehad (alhoewel dat niet direct wat zegt over de temperatuur.

Wink
) Lekker hoor, met een zonnetje erbij allerlei leuke dingen ondernemen. Ik denk dat er nog een aantal mooie maanden aan zitten te komen! Ik hoop in ieder geval van wel.
Cool

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

ans

Inderdaad lekker, om weer je birkenstocks aan te hebben, hoewel jij daar zelfs in de winter op kan lopen volgens mij. Je zus heeft vandaag een bikini aangeschaft (en een mini-muis en een fietsbel), dus laat de zomer en CANADA maar komen. Liefs uit Waddinxveen

bbw

Succes met het zoeken naar een baan.
Uiteindelijk zal er wel iets moois op je pad komen.
Bedoelen ze dit nu met Job hoppen dat je overal langs gaat? :)
Groet en nog 31 nachtjes slapen.

Esther

Beren.. banen.. beide zijn daar in Canada leuker en mooier dan hier in Nederland!In ieder geval voor dit moment voor jou.Dat met wat mooier weer word een fijne mix van herrinneringen en ervaringen.
Thuis weer beetje aanpassen (voor jullie allen),maar dit had je toch niet willen missen!
Succes met het zoeken (en vinden!)van een nieuwe of extra baan/geldschieter.
groetjes Esther

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active