Lisanne in Canada

verhuisberichten

Hallo allemaal,

hierbij mijn eerste update vanaf m'n nieuwe stek! Jaja, het is toch echt zover: het op mezelf wonen kan gaan beginnen.

Gisteren ben ik samen met Olivia richting het nieuwe huis gegaan, uiteraard met alle spullen. Ik was erg blij dat ze meeging, is toch best lastig met je bagage en dan met de bus & SkyTrain! En geen idee of dat alleen een vrouwending is, maar ik heb me wel weer verbaasd over hoeveel ik eigenlijk had meegenomen. Goed dat m'n ouders langskomen, dan kan ik ze alvast vragen om wat mee terug te nemen naar Nederland.

Wink

Ik denk wel dat ik hier echt op m'n plek zit! De eigenaar woont op de eerste verdieping, alle studenten/gasten wonen op de begane grond en iedereen heeft zijn eigen kamer. En het ziet er netjes uit. Mijn kamer is, zoals we dat in Nederland zouden zeggen, 'klein maar fijn'. Ik heb hier alles wat ik nodig heb: een bed, een ladenkast,wat ruimte om kleding op te hangen en,heel leuk, langs twee muren een randje waar ik ook wat spullen op kan zetten.

Foto's volgen nog!

Deze week rustig aan doen, een beetje pizza's bakken (helaas heb ik weer niet zoveel uren, wellicht dat ik er nog wel wat bij wil zoeken) en voorbereiden voor de Rockies trip.

Laughing

Tot snel,

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Iza

Wat leuk zeg! Fijn dat je nu lekker je eigen plekje hebt. Ik denk dat je al snel teveel meeneemt, als je het allemaal zelf moet kunnen dragen, haha. Ik ben heel benieuwd naar de foto's, zo nieuwsgierig ben ik wel. Hopelijk voel je je er snel 'thuis'!

Esther

Fijn, je eigen stekkie!Ben benieuwd hoe het je bevalt om de kleine ruimte te moeten delen met al je spullen.Want een randje is natuurlijk niet genoeg voor alle moois/leuks/onzinnigs/zinnigs en dan de rest nog...
Geniet van de voorpret voor je Rockies trip!
Groetjes Esther

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active