Lisanne in Canada

onzichtbaar

Hallo iedereen,

inmiddels is het ski-seizoen bijna afgelopen, en ja, als de bergen toch zo dichtbij zijn dan kan je nog maar beter even van de gelegenheid gebruik maken om op de lange latten te kunnen staan!

Dus gingen we maandag naar Grouse Mountain, met de Shuttle Bus en onze spullen die we al in de stad gehuurd hadden. Daar was het immers goedkoper dus dat slepen met alle zooi namen we maar even voor lief.

Wink
Helaas was ikvergeten om m'n skibroek aan te trekken/mee te nemen dus die moest ik dan maar op de berg zelf huren. Weg bespaarde kosten haha.

Eenmaal aangekomen wilden de mensen van de verhuur naast een rijbewijs of identiteitskaart ook graag een creditcard zien. Als ik de volgende keer voor langere tijd wegga, dan ga ik die dus ook zeker aanvragen! Het is hier bijna geen doen zonder. Gelukkig hadden Daniela en Rick er allebei één, dus dat was ook weer mooi geregeld.

En toen, de piste op! Ondanks dat ik een paar weken geleden nog had geskied, is het toch altijd weer even inkomen. Maar zodra je weer beneden bij de lift staat is dat 'gevoel' al weer helemaal terug. Daniela keek nog wat angstig, ze had hiervoor paséén keer geskied, maar ook dat ging vrij snel harstikke goed. Wat wel jammer was: het weer! Er werd gezegd dat uitzicht op Grouse Mountain nóg beter was dan op Cypress, waar ik al eens geweest ben, dus ik verwachtte heel wat van deze dag. Er viel echter niks te bewonderen omdat het zo mistig was. En dan overdrijf ik niet, hoor. Het is maar goed dat ik zo'n opvallende ski-jas heb, anders waren ze me zeker onderweg ergens kwijtgeraakt.

Wink

En morgen komt het officiële deel van de verhuizing: de papieren tekenen! Ook de borg betalen hoort erbij en ik neem ook alvast wat spullen mee, ik vrees dat het niet allemaal in mijn tas past haha.

Dus, op naar een nieuwe stek!

Liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Esther

Spannend, een nieuw stekkie!!Wanneer betrek je de kamer?
En al die leuke dingen die je daar doet.. je zal het nog missen!!
Geniet volop,maak mooie herinneringen en daar kijk je dan maar op terug, op de wat saaiere momenten hier in het vlakke Nederland, waar van leuk skiën geen sprake is.
Succes met je verhuizing!
groetjes Esther

marijkemartini@hotmail.com

Dag Lisanne,
Weer een gelukkige periode toegewenst hoor in je ""eigen""appartementje. Wat doe jij veel ervaringen op in zo,n korte tijd. Geniet er maar van. We hopen ook dat je fijne tochtgenoten zult ontmoeten.

Hartelijke groeten Marijke en Ger Martini

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active