Lisanne in Canada

woonruimte gezocht

Hallo iedereen,

de tijd hier vliegt voorbij! Het lijkt alsof ik pas net bij het gastgezin ben aangekomen, maar ondertussen zit overmorgen mijn 'homestay'-periode er officieel er al weer op! Gelukkig mag ik nog wel wat langer blijven, zodat ik nog genoeg tijd heb om wat anders te vinden.

Want ja het gaat toch echt gebeuren, ik ga een tijdje ervaren hoe het is om op mezelf te wonen! Iedereen in Vancouver en omgeving opgepast dus.

Wink

Ik ben al een tijdje hard op zoek naar een kamer en morgen kan ik er een komen bekijken in het centrum! Kreeg al een heel nette mail terug van de eigenaar dus ik denk dat dat wel goed zit. Nog even bij INTERNeX checken wat zij ervan denken, is het bijvoorbeeld niet te mooi om waard te zijn en dergelijke, is toch wel handig.

Verder heb ik deze twee weken vrij weinig werk bij de pizza-tent, dus dat is wel jammer, ben aardig op m'n spaarcentjes aan het teren. Maar het is het allemaal waard! Laatst al de Rockies trip van begin april betaald, daar heb ik echt ontzettend veel zin in. En vrijdag lekker Mexicaans eten in Gastown.

En dan zitten we alweer bijna in april.

Ik zeg: laat de zomer maar komen!!

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Esther

Zozo, Lisanne op zichzelf wonen.Spannend en erg leuk, denk ik!Kijk maar uit dat je het niet té leuk gaat vinden..!Je klinkt over alles erg enthausiast;da's mooi!Dit word een tijd om vaak met heel veel plezier op terug te kijken!Dat is onbetaalbaar(letterlijk en figuurlijk soms)Ik zal duimen dat de kamer ook echt wat is!
groetjes Esther

Ans

Je bedoelt waarschijnlijk " te mooi om waar te zijn". Ja, je Engels wordt misschien beter, maar je Nederlands .... oei, oei. Veel succes met het vinden van een geschikte kamer. Groetjes van Marissa en Ans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active