Lisanne in Canada

vancouver island - of niet

Hallo iedereen,

dit Canadese leventje hier bevalt me wel

Laughing
Gelukkig heb ik me al ingeschreven voor een studie volgend jaar, en staat mijn terugvlucht ook al geboekt, anders zou ik er zo nog een paar maandjes aan vastplakken.

Want de tijd vliegt! Ondertussen ben ik alweer bijna een maand in Canada. De pizza-job bevalt me nog steeds erg goed, ik krijg al meer uren dus dat is helemaal mooi.

En ik heb ook al iemand gevonden die het aandurft om met mij een appartementje in Vancouver te gaan zoeken! Ik geloof dat diegene nog niet weet dat ik af en toe een klein beetje een rommelkont kan zijn

Wink
. Al heb ik mijn leven wel gebeterd hoor, mijn kamertje hier ziet er heel netjes uit en dat hou ik voorlopig ook wel zo. Waarschijnlijk dat ik het verblijf in het gastgezin hier nog verleng met een maandje, misschien 2, en dan opnaar een nieuwe plek in Vancouver.

Samen met Julia had ik een dagje Vancouver Island op de planning staan, ik was netjes op tijd wakker geworden (half 6!) maar daarna weer in slaap gevallen. Oeps! Toch nog naar Waterfront Station geracet, maar ze was er al niet meer. Zal er helaas niet meer van komen om er met Julia heen te gaan, ze gaat namelijk al weer weg uit Vancouver, maar wellicht dat ik het nog met m'n ouders en m'n zusje kan doen als zij richting Canada komen. Achteraf gehoord dat Julia toch richting Vancouver Islandis gegaan met Leo (die zou op het laatste moment ook met ons meegaan) dus kan ze die in ieder geval van haar lijstje afstrepen!

Nu kijk ik vooral uit naar de Seattle-trip van aankomend weekend. Gelukkig ken ik al heel wat mensen die meegaan, dat zal het toch wel een stukje makkelijker en ook leuker maken. Ik ben heel benieuwd! Nog nooit in de Verenigde Staten geweest. Kan ik ook gelijk wat shoppen, dat is daar namelijk een heel stuk goedkoper dan hier in Canada. Plus, als je zegt dat je je aankopen mee gaat nemen naar je eigen land, hoef je er geen belasting over te betalen. Mooi meegenomen toch?

Tot het volgende verhaal,

x Lisanne

Reacties

Reacties

Esther

Mooie kiekjes zo. Kan me voorstellen dat je het er best naar de zin hebt. Goed om te horen!
groetjes Esther

Vera

Klinkt goed allemaal!! Tijd gaat snel zeg, alweer bijna een maand! Oh wat zonde van vancouver island, het is super mooi daar! Maar wat je zegt, misschien nog een andere keer. Heel veel plezier in Seattle!

Merenique

Woooww alweer bijna een maand ja! Jammer dat Julia weg gaat en je het leuke tripje met haar gemist hebt.. Maar wel knap dat je iemand gevonden hebt die met jou een appartement wil gaan zoeken! En nog knapper, dat je je kamer netjes weet te houden, You go girl!
Spreek je snel weer! x

Mirjam

Hey Lies,
Wist niet dat je al zoveel verhalen had staan! Ik vind het altijd leuk om te lezen wat iemand allemaal uitspookt als die ver weg is, dus ik blijf je zeker volgen. Blij om te lezen dat je het naar je zin hebt daar! Blijf genieten ;).

Liefs mir

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active