Lisanne in Canada

even wachten... pizza!

Hallo iedereen,

ik ben hernog maar een week, en toch al m'n eerste sollicitatiegesprek gehad!

Gisteren had ik mijn 'job interview seminar' bij Internex, daar werd ik klaargestoomd voor m'n job interview.. ondanks dat ik wel eens een sollicitatiegesprek heb gehadwas het toch erg leerzaam en handig! Sowieso omdat het nu allemaal in het Engels moet, ook gaat het in Canada net even anders dan in Nederland, dus het is wel handig om daar een beetje op in te kunnen spelen.

Ook heb ik daar m'n CV geprint en m'n mobiele telefoon geactiveerd dus de regeldingetjes waren me wel goed afgegaan, ik had gedacht dat de eerste week een stuk stressvoller zou zijn maar dat viel dus alles mee!

En toen vanochtend, of eigenlijk vanmiddag: op naar het centrum!

Ik had een sollicitatiegesprek bij Fresh Slice Pizza, een pizza-keten die je overal in Vancouver tegenkomt. Ik was er de dag van te voren al even wezen kijken, en het zag er best wel leuk uit. Ook was ik langsgegaan zodat ik tijdens het sollicitatiegesprek wat over het bedrijf kon vertellen (of in ieder geval: wat ik er zelf van vond).

Ik had verwacht allerlei moeilijke vragen te krijgen, daar had ik me danook op voorbereid, maar dit was (even afkloppen!) waarschijnlijk echt mijn allermakkelijkste sollicitatiegesprek ever.

Morgen heb ik mijn eerste training (in totaal zijn het er 3) waarin ik ga leren alle pizza-vaardigheden (sorry, ik weet zo snel geen betere benaming) onder de knie te krijgen!

Dus ik zou zeggen: wees gewaarschuwd! Of ik kom terug in Nederland en ik laat iedereen versteld staan van mijn pizza-bak-kunsten, óf ik kan na deze buitenlandsewerkervaring geen pizza meer zien!

x Lisanne

Reacties

Reacties

Ilse

Oehh leuk he! Ik stem voor de optie dat je back in holland pizza's gaat maken, ipv dat je ze zat bent. Dat gaan we dan namelijk ff testen natuurlijk ;) X

Michiel

Kijk dat is nou nog eens een zinvolle reis, leren pizza bakken.
Gaan we zeker gebruik van maken als je thuis komt ;)

merenique

Nice Nice! Ik hoop dat je expert wordt op het gebied van pizza salami, mijn lieveling! Succes met je trainingen. Mjommjom krijg gelijk trek als ik dit lees. x

ans

Mooi zulke werkervaring. Op die booodem letten he !

bbw

Hou ons op de hoogte van je vorderingen op pizza gebied. Ik blijf zeggen dat (tot nu toe) mijn pizzas het lekkerst zijn. We zullen zien.

Tessa

Haa lies,

Goed te horen dat alles geregeld is en je niet teveel stress hebt!!
Ik ben erg benieuwd naar je pizzajob haha, ik zie je al helemaal voor me met zo'n mooi petje en short! Beetje besmeurd met deeg en als je terug komt laat je ons maar even zien hoe dat allemaal moet!
Succes met de trainingen enne geniet verder!


Liefss Tessa

MM&MJ&V&E

hoi Lisanne, leuk om op deze manier wat van je te horen.We zullen je in smiezen houden. Fijn dat je zo snel een baantje hebt kunnen vinden. Een beetje inkomsten maakt het leven toch een stuk eenvoudiger.
het enige nieuws van hier is dat Jonathan gister zijn A-diploma heeft gehaald en dat moest ik je echt vertellen dus bij deze. Van Veerle moet ik je meegeven dat ze nu een nieuw dansoutfit heeft van zwart met roze. Evi zegt nu eindelijk eens mama ivp alleen maar papa. Zo op deze manier zorgen we wel dat je niets gemist hebt als je weer terug bent! Veel plezier en groetjes van ons.

esther

Hey Lisanne, lees nu pas over je avonturen in pizza-land. Een echte Canadese aangelegenheid.. hihi
Leuk joh, zo kom je veel in contact met anderen.
Ik mail over niet al te lange tijd nog weleens.
groetjes Esther

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active