Lisanne in Canada

daar is ie dan: de zon

Hallo iedereen,

Het kan soms simpel zijn;

Echtlekkerzonnig vandaag (had ik hier nog niet meegemaakt), sinaasappeltje en een boterham mee, en dan op een bankje genieten van t geweldige uitzicht over Vancouver in Waterfront Park!

Meer kan ik er niet over zeggen denk ik

Wink

Ook het enige puntje wat op m'n to do list voor vandaag stond gedaan; een mobiele telefoon gekocht! Ging makkelijker dan ik had gedacht, gewoon afgerekend bij de benzinepomp haha.

Morgen een 'job interview seminar' op het programma, daar word ik klaargestoomd voor een sollicitatiegesprek..

Dus ik hoop dat ik snel ergens aan de slag kan.

liefs Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active