Lisanne in Canada

roze pasje

Hallo allemaal,

weer even een nieuw verhaaltje.

Sinds maandag ben ik geslaagd voor m'n rijbewijs en vandaag heb ik mijn eigen eerste echte roze pasje opgehaald bij het gemeentehuis!

Laughing

Aan dat slagen ging ook nog een mooi verhaal vooraf..

Normaal gesproken stap je op de dag van je examen bij het CBR binnen en ga je:

  • jezelf opvreten omdat je niet weet wat je te wachten staat
  • jezelf opvreten samen met anderen die ook examen moeten doen
  • of stipt op tijd bij het CBR binnen stappen, een praatje maken met de examinator en vervolgens een rondje rijden...
  • óf... je komt aan bij het CBR 10 min voordat je examen gaat doen en alles blijkt nog potdicht te zitten!

Dus ja, dan maar even schakelen, figuurlijk dan. Jas aan, legitimatie laten zien ín de auto (het was flink koud buiten!) en een krabbel zetten onder jeEigen Verklaring..

En dan gááán met die banaan.Bij mij ging hetbeslist niet vlekkeloos (stond o.a. scheef geparkeerd

Wink
), toch heb ik laten zien dat ik het kan!

En dus ben ik, heel stiekem, best een beetje trots op mezelf.

Tothet volgende verhaal!

- Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active