Lisanne in Canada

checklist!

Hallo allemaal,

time flies when you're having fun! En dat geldt echt voorm'n laatste paar weekjes in Nederland.Ik pak echt alles aan om hier nog heel veel leuke dingen te doen.

Ondertussen heb ikmijn laatste informatiepakket van Travel Activeontvangen en is eigenlijk bijna alles geregeld:

- vlucht

-airport pick-up

- gastgezin voor de eerste weken

- informatiebijeenkomst in Vancouver

Vooral het gastgezin ben ik erg blij mee, ik kan er direct terecht als ik in Vancouver aankom.

Nu is het nog wachten op m'n visum.Ikhoop dat 'ie voor mijn vertrek naar Canada binnen is, dat praat een stuk makkelijker aan de grens =)

-Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active