Lisanne in Canada

aftellen en lijstjes maken!

Hallo allemaal,

ineens is het alweerjanuari2012,en kan het aftellen nu echt beginnen!

En dus ga je op zoek naar:

- een internationaal erkend vaccinatieboekje,alle instanties (van huisarts tot GGD) afgelopen en er uiteindelijk nog geen gekocht, maar ik weet al wel waar ik moet zijn :)

- wat praktische dingen voor in de sneeuw! Ik neem waarschijnlijk m'n schaatsen mee,en ik wil ook nog graag een skibroek hebben om net zo vloeiend als Nicolien Sauerbreij de piste af te kunnen komen, al lijkt skiën me voor mijzelf een stuk verstandiger dan snowboarden.

- wat spulletjes voor in mijn nog samen te stellen EHBO-koffertje! Wat pleisters, pijnstillers, steriele verbandjes, een pincet, ORS, noem 't allemaal maar op.

- kleding die je graag wil meenemen, maar ook kleding die je lekker thuis mag laten! Ik geloofde de reisgidsjes eerst niet, dat je in Canada 's ochtends op de piste kan staan en 's avonds aan het strand kan liggen, maar het kan dus echt. Dus bikini's, boardshorts en een lekker dik badlaken gaan zeker mee.

- Ook m'n skeelers gaan mee! Erg leuk om te doen en zo blijf ik ook nog eens een beetje in conditie.

En zo zijn er nog wel meer dingen die geregeld mogen of moeten worden maar met wat lijstjes erbij met prioriteiten worden de voorbereidingen vooral erg leuk!

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Jildau

Hej Lisanne! Je kent me niet, maar ik ben ook van plan om binnenkort richting Vancouver te gaan via TravelActive (2 maart). Het lijkt me leuk om met je in contact te komen :). Veel succes met de voorbereidingen nog, en ik hoop voor ons beide dat die visa opschieten ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active