Lisanne in Canada

afwachten

Hallo allemaal,


inmiddels is het eind december en gaat de tijd, die ik nog heb voor ik weg ga, erg snel! Ruim een maand nog, dan stap ik op het vliegtuig richting Vanvouver!

Dat is zeker snel als het om het verkrijgen van een werkvisum gaat. De Canadese autoriteiten hebben deze visa namelijk nog steeds niet vrijgegeven. Afwachten dus. De aanvraag van het Working Holiday visum zelf duurt al 4 tot 8 weken, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon met m'n paspoortje richting Canada vlieg, en dat ik daar verder de aanvraag kan afmaken.

Want ja, zou best handig zijn toch, wanneerje meedoet aan een Work & Travel programma, dat je ter plekke ook echt aan het werk mag!

liefs Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active