Lisanne in Canada

stroomversnelling

Hallo iedereen,

inmiddels komen de voorbereidingen voor Canada in een stroomversnelling! Februari 2012 klonk een tijd heel ver weg, maar nu komt het toch snel dichterbij.

Travel Active gaat voor mij op zoek naar een gastgezin voor de eerste paar weken. Lijkt me een leuke opstap om mee te beginnen, en zoweet ikin ieder geval zeker dat ik een dak boven m'n hoofd heb en te eten krijg, haha. Zij kunnen me vast ook goed wegwijs maken in Vancouver, het is toch wel een sprong in het diepe om 6 maanden naar het buitenland te gaan!

In die tijd hoop ik een leuk baantje te vinden via de partnerorganisatie in Canada en dan lekker aan de slag te kunnen gaan! Hoe ik het na die paar weken in het gastgezin met accommodatie wil regelen weet ik nog niet, ik vind het zelf wel een prettig idee om eerst ergens een kijkje te nemen voordat je daadwerkelijk iets tekent.

En ja, ik ben toch maar overstag gegaan en heb een reisblog aangemaakt. Het is toch wel erg leuk om je belevenissen met het thuisfront te delen!Ik hoop datjullie ook allemaal jullie belevenissen met mij willen blijven delen, zodat ik niet van de ene verbazing in de andere val als ik weer terugkom!

Ik heb er in ieder geval zin in!

liefs Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active