Lisanne in Canada

wauw

Hallo iedereen,

ik ben weer een geweldige ervaring rijker!

Vandaag wezen skiën op Cypress Mountain, ongeveer 3 kwartier hier vandaan met de bus. Samen met Julia een ticket gekocht, ski''s gehuurd en de piste op! En wat een omgeving zeg. Niet alleen het skiën zelf was gaaf, ook het uizticht was absoluut fantastisch.

Ik geloof niet dat er een plek op de wereld is waar je van de sneeuw kunt genieten en tegelijkertijd op de Grote Oceaan en een stad als Vancouver kunt uitkijken. Wauw.

Een zeer geslaagde dag dus. Als de mogelijkheid er is wil ik het zeker nog een keer overdoen, zo dichtbij zijn de Alpen vanuit Nederland immers niet, haha.

Verder gaat het nog steeds hartstikke goed in de pizzatent, voor volgende week staat er al een hele dag werken op het programma dus het verloopt naar mijn mening prima. Ook heb ik mijn eigen naamplaatje gekregen,omdat Lisanne blijkbaar nogal moeilijk uit te spreken is heeft de manager er Lisa van gemaakt.Ik vind t allemaal best.

Ik had een klein probleemje met mijn bank in Nederland, maar ook de Canadese bank blijkt zijn werk niet helemaal goed te doen! Ik bekeek mijn bankpapieren vandaag nog eens, heeft de bankier de verkeerde postcode ingevoerd.. Hoe moeilijk kan het zijn, om een paar letters en cijfers over te nemen uit een boekje.. Best lastig, zo blijkt dus.

Nouja, daarmee heb ik weer wat te doen! Niet dat ik me hierverveel hoor, heb nog een hoop leuke dingen op de planning staan. Zo ga ik morgen naar de Seattle movie night (om een beetje in de stemming te komen voor de Seattle trip begin maart), viert Julia dinsdag haar verjaardag en is er woensdag weer de wekelijkse Pub Night die door INTERNeX georganiseerd wordt. Tussendoor wordt er uiteraard ooknog gewerkt en nee gezegd tegen alle stukken pizza die ik aangeboden krijg, haha.

Tot het volgende verhaal!

x Lisanne

Reacties

Reacties

Doetse

Ha Lisa,
Wat een prachtige ski ervaring. Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je de leuke dingen en het harde werken zo soepeltjes weet te combineren. Je zegt wel dat je nee zegt tegen de pizza...eerst zien dan geloven... hartelijke groet uit het prachtige pittoreske Vorden.

Irene

Leuk Lisan! Genietennnn
Hoe is je gastgezin?

jeanet

Hoi Lisanne, ik ben wel een beetje jaloers op je als ik die prachtige foto's zie. wat een geweldige ervaring daar in Canada, en de pizza's zijn vast lekkerder als de diepvriespizza die ik net gegeten heb! je werk is niet te vergelijken met wat je bij ons in het ziekenhuis hebt gedaan.... veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active