Lisanne in Canada

uit

Hoi allemaal,

na een paar dagen thuis geweest te zijn was het weer tijd om er uit te gaan! Naar de UIT in Utrecht welteverstaan. En daar heb ik een heel leuke introductieweek gehad. Met mijn groepje zijn we veel kroegjes en danscafé's afgeweest, en hebben we ook wat van de stad gezien. Uiteraard kon het verenigingsleven ook niet ontbreken, bij veel studentenverenigingen hebben we een rondleiding gekregen of gewoon met iemand gepraat die al bij een vereniging zat.

Voor mezelf heb ik al wel besloten dat ik pas volgend jaar bij een vereniging wil, maar het was wel erg leuk om te zien. Met alle leuke dingen die je in Utrecht kan gaan doen, zou je bijna nog vergeten dat je ook nog ging studeren.

Wink

Niet dat ik daar geen zin in heb, integendeel! Ik heb juist heel erg veel zin om te gaan beginnen. Eerst nog een paar dagen introductie om de mensen van mijn studie te leren kennen, daarna kan het echt beginnen. Dat zal ook best wel even wennen zijn, het is toch wel heel lang geleden dat ik iets uit een boek geleerd heb, hihi.

Maar eerst nog even van de vakantie genieten!

Liefs Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active