Lisanne in Canada

thuis

Hoi allemaal,

ik ben weer thuis! Na een half jaar was het weer tijd om naar huis te gaan. Daar had ik ook wel naar uitgekeken, al was het toch vreemd om weer op het vliegtuig richting Nederland te stappen.

En dan ga je je inderdaad nóg meer en meer realiseren: wat een super jaar is dit geweest. Voorbij gevlogen, maar ondertussen ook zo ontzettend veel meegemaakt. Van een weekendje in de Rocky Mountains tot gezellige dagen met m'n familie, ik heb er allemaal onwijs van genoten.

Een paar hoogtepunten (in willekeurige volgorde

Tongue out
):

- bungeejumpen in Whistler

- bezoekje van m'n ouders en zusje aan Vancouver

- een paar dagen in Montréal

- de Niagara Falls

Uiteraard zijn er nog zoveel meer hoogtepunten, maar deze kwamen als eerste in me op, haha.

En daarna gaat het 'gewone' leven weer verder! Gezellig al met vriendinnen bijgekletst en de eerste voorbereidingen voor de studie gedaan.

Op naar het volgende avontuur! Maar wel met een hoop extra 'bagage'. Ik ben een dankbaar mens. Dankbaar voor alle leuke mensen die ik heb ontmoet, alle dingen die ik heb mogen meemaken en alle steuntjes in de rug die ik heb gekregen.

Leuk dat jullie hebben meegelezen!

liefs Lisanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active