Lisanne in Canada

dichterbij

Hoi iedereen,

all good things come to an end! En dat geldt zeker voor mijn avontuur in Vancouver. Het zit er bijna op, heb vandaag m'n laatste dagje gewerkt. En wat was het een geweldige werkervaring. Ik heb ontzettend veel geleerd, en een hoop leuke mensen ontmoet.

Nu gaat het afscheid nemen van Vancouver echt beginnen! Nog een paar leuke avondjes met vrienden, dan vlieg ik naar Montréal. Dus nog snel een was draaien en een keertje 'proef' inpakken om te kijken of alles in m'n koffer past. Eens kijken of ik deze keer zónder flink voor overbagage te betalen het vliegtuig in kan stappen.

Wink

Gelukkig is het weer hier fantastisch, dus ik heb nog een paar mooie dagen te gaan. Nog even lekker van het strand genieten, ook is er zaterdag nog een groot feest in de stad.

Ik heb er ook erg veel zin in om mijn familie te gaan bezoeken. Ik vind het leuk dat ik nu ook een keer kan zien hoe zij leven, in plaats van dat ik ze in Nederland zie.

Tsja, Nederland, dat komt letterlijk en figuurlijk steeds dichterbij! Eerst sightseeing in Montréal, daarna naar Toronto. Als ik daar vertrek volgt er nog een tussenstop in Duitsland, met als eindbestemming uiteraard Amsterdam.

Met nog een paar mooie plekken te gaan, kan ik niet anders zeggen dan dat ik een geweldige tijd achter de rug heb.

Tot snel,

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Jo-Anne

Die Canadese familie is also looking forward to seeing you. Enjoy your last few days in Vancouver and then your time in Montreal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active