Lisanne in Canada

te mooi om waar te zijn

Hoi allemaal,

mijn Canadese avontuur is echt 'over'! Nog maar een paar dagen in Vancouver, dannog vakantie vieren in Québec en Ontario, dan staat mijn vlucht naar Nederland alweer gepland.

In de tijd die ik hier nog heb zou ik dus op rafting trip gaan, maar die is op het laatste moment gecancelled! Dit vanwege te weinig aanmeldingen. Win ik een keer iets, gaat het niet door haha. Het was ook te mooi om waar te zijn.

Wink
Wel netjes van de organisatie: ze gaan nog even contact opnemen om te kijken wat ik 'in return' krijg.

Dus helaas, geen spannende verhalen over omgeslagen kayaks en wat al nog niet meer. Gelukkig valt er in Vancouver zelf ook nog genoeg te zien en te doen, dus ik zal me niet vervelen. Heb gister heerlijk aan het strand gelegen, vandaag is het helaas weer minder weer.

Ik verlang er nu wel echt naar om naar huis te gaan. Als ik nog 3 maanden was gebleven had ik dat waarschijnlijk helemaal niet gehad, maar als je weet dat het einde in zicht is ga je daar ook wel naar toeleven. En ik heb ook zin in het nieuwe 'avontuur'! Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht. Misschien wel net zo spannend?! Nieuwe mensen, nieuwe opleiding en een nieuwe stad uiteraard.

Ondertussen komen er ook steeds meer 'handtekeningen' van mensen op mijn Canadese vlag te staan, ook echt weer zo'n teken dat het bijna over is! Die vlag krijgt in ieder geval een mooi plekje in m'n kamer, is toch wel een uniek souvenir al zeg ik het zelf!

Laughing

Tot snel, sneller, snelst!

liefs Lisanne

Reacties

Reacties

Esther

Tja, ik kan het me voorstellen dat je nu best naar huis en al het nieuwe hier verlangt.Vergeet niet de laatste tijd toch nog even te genieten..;-)
Mooie foto's heb je geplaatst!
Zo'n vlag met namen en teksten is idd een geweldig leuk souvenir!En de herrinneringen zijn je allermooiste souvenir.Die neemt niemand je meer af.
groetjes Esther

marijke Martini

Lieve Lisanne,

Wat zal het ook weer leuk zijn je hier weer op de spireaweide aan te treffen of voorbij te zien scheuren.

Tot dan....een goede tijd nog Hartelijke groet Marijke M.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active